De GOGO App is beschikbaar in de App Store en Google Play Store
Nadat je een boeking hebt gemaakt, kan je de app direct downloaden in de app store. Eerst moet je registeren met hetzelfde emailadres wat is gebruikt bij de boeking. Wanneer je bent geregistreerd krijg je een bevestigingslink toegestuurd. Als je op deze link klikt vanaf je telefoon ben je klaar om in te loggen.
Als je je wachtwoord bent vergeten, kan je deze resetten. Klik op wachtwoord vergeten in de app.
Nee. Je dient jezelf te registeren met je eigen account na de boeking. De mijn gogo.nl gegevens hoeven niet hetzelfde te zijn als de flirtapp gegevens.
Nee, je hebt geen toegang tot de app met een boeking van vorig jaar.
Om in te loggen moet je een boeking van dit jaar nodig. Gebruik het email-adres wat je hebt gebruikt voor je boeking om te registeren. Wanneer je bent geregistreerd kan je je aanmelden met deze gegevens. Als dit niet werkt, neem dan contact op via de mail of via facebook. Vermeld de volgende informatie wanneer je contact opneemt:
– Device en platform (IOS of Android)
– De versie van de App die je gebruikt
– De foutmelding die je krijgt en wanneer je deze ziet
– Je boekingsnummer en het mailadres dat je gebruikt om in te loggen
Nee, Alleen huidige boekingen kunnen gebruik maken van de GOGO app.
Nee. Helaas is dit niet mogelijk. Je hebt een boeking nodig voor aankomende zomer om gebruik te maken van de app.
Wanneer je hebt ingelogd kun je beginnen met flirten. Je kunt je eigen profiel aanmaken met de derde icoon in de zoekbalk. Wanneer je eigen profiel is aangemaakt, kun je beginnen met flirten.
Als je jezelf al hebt aangemeld, moet je ervoor zorgen dat je de inloggegevens gebruikt in het inlogscherm.Als het probleem blijft bestaan, neem dan rechtstreeks contact met ons op via de mail of via facebook. Vermeld de volgende informatie wanneer je contact opneemt:
– Device en platform (IOS of Android)
– De versie van de App die je gebruikt
– De foutmelding die je krijgt en wanneer je deze ziet
– Je boekingsnummer en het mailadres dat je gebruikt om in te loggen
Als het probleem blijft bestaan, neem dan rechtstreeks contact met ons op via de mail of via facebook. Vermeld de volgende informatie wanneer je contact opneemt:
– Device en platform (IOS of Android)
– De versie van de App die je gebruikt
– De foutmelding die je krijgt en wanneer je deze ziet
– Je boekingsnummer en het mailadres dat je gebruikt om in te loggen
Elk e-mailadres kan 1 login-account aanmaken. Als je de rest van de deelnemers hetzelfde e-mailadres gebruikt, kan maar 1 iemand zich aanmelden.
Je kan je account verifiëren met het email-adres wat je hebt gebruikt voor de boeking.
Je kan je profiel verwijderen door in te loggen. Daarna ga je naar profiel > instellingen > profiel bewerken.
Je kan je account verwijderen door in te loggen. Klik daarna op profiel > instellingen > profiel verwijderen.
Chatter