FAQ GOGO APP

Hoe kan ik de app downloaden?

De GOGO App is beschikbaar in de App Store en Google Play Store

Hoe kan ik inloggen?

Nadat je een boeking hebt gemaakt, kan je de app direct downloaden in de app store. Eerst moet je registeren met hetzelfde emailadres wat is gebruikt bij de boeking. Wanneer je bent geregistreerd krijg je een bevestigingslink toegestuurd. Als je op deze link klikt vanaf je telefoon ben je klaar om in te loggen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Als je je wachtwoord bent vergeten, kan je deze resetten. Klik op wachtwoord vergeten in de app.

Kan ik dezelfde inloggegevens gebruiken van mijn.gogo.nl voor de GOGO app?

Nee. Je dient jezelf te registeren met je eigen account na de boeking. De mijn gogo.nl gegevens hoeven niet hetzelfde te zijn als de flirtapp gegevens.

Ik heb een boeking van vorig jaar, kan ik gebruik maken van dit account?

Nee, je hebt geen toegang tot de app met een boeking van vorig jaar.

Ik heb een boeking, maar kan niet inloggen.

Om in te loggen moet je een boeking van dit jaar nodig. Gebruik het email-adres wat je hebt gebruikt voor je boeking om te registeren. Wanneer je bent geregistreerd kan je je aanmelden met deze gegevens. Als dit niet werkt, neem dan contact op via de mail of via facebook. Vermeld de volgende informatie wanneer je contact opneemt:

– Device en platform (IOS of Android)
– De versie van de App die je gebruikt
– De foutmelding die je krijgt en wanneer je deze ziet
– Je boekingsnummer en het mailadres dat je gebruikt om in te loggen

Ik heb mijn boeking geannuleerd, kan ik de app nog gebruiken?

Nee, Alleen huidige boekingen kunnen gebruik maken van de GOGO app.

Ik heb geen boeking maar wil wel graag de GOGO app gebruiken, is dit mogelijk?

Nee. Helaas is dit niet mogelijk. Je hebt een boeking nodig voor aankomende zomer om gebruik te maken van de app.

Hoe kan ik flirten?

Wanneer je hebt ingelogd kun je beginnen met flirten. Je kunt je eigen profiel aanmaken met de derde icoon in de zoekbalk. Wanneer je eigen profiel is aangemaakt, kun je beginnen met flirten.

Ik krijg de foutmelding “U hebt zich al aangemeld” wanneer ik probeer in te loggen.

Als je jezelf al hebt aangemeld, moet je ervoor zorgen dat je de inloggegevens gebruikt in het inlogscherm.Als het probleem blijft bestaan, neem dan rechtstreeks contact met ons op via de mail of via facebook. Vermeld de volgende informatie wanneer je contact opneemt:

– Device en platform (IOS of Android)
– De versie van de App die je gebruikt
– De foutmelding die je krijgt en wanneer je deze ziet
– Je boekingsnummer en het mailadres dat je gebruikt om in te loggen

Ik krijg een foutmelding “Er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw”. Wat moet ik doen?

Als het probleem blijft bestaan, neem dan rechtstreeks contact met ons op via de mail of via facebook. Vermeld de volgende informatie wanneer je contact opneemt:

– Device en platform (IOS of Android)
– De versie van de App die je gebruikt
– De foutmelding die je krijgt en wanneer je deze ziet
– Je boekingsnummer en het mailadres dat je gebruikt om in te loggen

Alle personen van de boeking hebben hetzelfde e-mailadres, hoe kunnen zij inloggen?

Elk e-mailadres kan 1 login-account aanmaken. Als je de rest van de deelnemers hetzelfde e-mailadres gebruikt, kan maar 1 iemand zich aanmelden.

Ik heb geen toegang meer tot mijn e-mailaccount. Hoe kan ik mijn account verifiëren?

Je kan je account verifiëren met het email-adres wat je hebt gebruikt voor de boeking.

Hoe kan ik mijn profiel bewerken?

Je kan je profiel verwijderen door in te loggen. Daarna ga je naar profiel > instellingen > profiel bewerken.

Hoe verwijder ik mijn account?

Je kan je account verwijderen door in te loggen. Klik daarna op profiel > instellingen > profiel verwijderen.

Kan ik ongepaste inhoud melden?

Ja. Je kunt elk probleem of ongepaste inhoud melden via
de mail of via facebook. Je kunt de gebruiker ook blokkeren door bij het openen van zijn profiel hem te blokkeren of via de chatlijst, dan veeg je naar links en druk je op blokkeren.

Ik wil wangedrag van een gebruiker melden, kan dat?

Ja dat kan. Je kunt elk probleem of ongepaste inhoud melden via
de mail of via facebook. Je kunt de gebruiker ook blokkeren door bij het openen van zijn profiel hem te blokkeren of via de chatlijst, dan veeg je naar links en druk je op blokkeren.

Chatter